Gå till innehåll

"Webbsidan kan inte visas"


VladAr

Recommended Posts

Måste ta upp denna fråga igen.

Min start sida till IE8 är enl ovan länk p.g.a. min förmodan att den tar minst resurs vid start (ASUS installerad).

Den gula triangeln i vänstra nedre hörnan (aktivitetsfältet) dyker upp varje gång IE8 startas. Jag har initierat ett stort meddelande (enl. citatet ovan "'swfobject' is unidentified...") mitt i skärmen som påminnelse om att problemet är kvar. Påminnelsen dyker upp varje gång jag loggar in IE8. Var ska jag söka felet?

Hur blir jag av med problemet? Kommer nända problem att lösas om / när jag, förhoppningsvis, blir av med Java?

 

En ny fråga:

Trots att Microsoft äger nu Skype har jag offtare problem med Skype nu än innan de köpte den.

Gång efter annan vid stängningen av datorn får jag meddelande "Skype har stött på problem - Skicka felraport till Microsoft". Det har jag gjort varenda gång under en längre tid utan att Microsoft har svarat mig. 

Vad kan jag göra åt problemet? Är det ngn idé att kontakta dem (MS är ganska tröga med supporten)? 

 

Ja du har så rätt om att det är oftare problem sen dom köpte det och på det skamliga sätt dom slängde bort 8.5 miljarder på att köpa skype för att sen lägga ner msn utan att ens fråga oss användare vad vi vill och tycker om det och nu efter att jag koppla ihop det med skype så ser mina kontakter ut att vara online även fast jag vet att dom inte är det, för när jag har avslutat prata med min kompis och han ska lägga sig och därför vet jag att han inte är inne, inte ens hans data är igång så ser det fortfarande ut som att han är inne och igår när jag hade slutat prata med han så loggades han in på msn efter en timme eller så, och detta är inte första gången det händer! Och vad det gäller bytet från Hotmail till Outlook så tycker jag att det är det sämsta dom har gjort och åter igen så har dom gjort det utan att fråga oss användare vad vi vill och tycker och frågan är ju vilka är det dom gör det för, är det inte för oss användare, så borde vi inte få vara med och säga vad vi vill och tycker då? :)

 

Vad det gäller meddelandet att sidan inte kan öppnas så har jag med nyligen fått det och det är samma i alla webbläsare jag har testa och det är firefox, chrome, dragon, opera, men det lustiga är att när jag trycker på bakåt knappen så kommer sidan upp och jag ser ut att vara inloggad men om jag trycker på mitt nick så kommer denna text fram på sidan! ? webbadressen är: dreamboxx.nu

Not Found

The requested URL /install/install.php was not found on this server.

Apache/2.2.22 (Debian) PHP/5.4.4-14 proxy_html/3.0.1 Server at www.dreamboxx.nu Port 80
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...