Guest Stalke Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Har problem nu igen.. Ljudet startar inte.. jag hade installerat den från Windows Update. BILD: http://img422.imageshack.us/img422/2681/namnls9ly.jpg har även felsökt fast hjälpte inte. hur kan det bli såhär? behöver jag drivsar.. tacksamt om ni ger det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 ah hände samma sak med mig lägg in skivan med drivrutiner som du fick med och instalera om den .. lr ladda ner den från realteks hemsida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Har Du kollat vad Du har för ljudschema i kontrollpanelen, Ljud/Ljudenheter ?? mvh. Benny, Borås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinAsplund Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Testa med att installera drivrutinerna från skivan som du fick när du köpte datorn/ljudkortet och/eller ladda ner drivrutinerna från tillverkarens hemsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edvin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Annars finns det väl så du kan återställa tidigare drivrutin på egenskaper/drivrutin, gjorde samma uppdatering förut men ljudet försvann då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Hej Om du söker på google, c-media (ditt chipnummer) ac97 driver, kommer du till rätt ställe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Ok hur får jag reda på mitt chipnummer ? tack för ni hjälper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Det står på chipet... Annars kan du prova med "Everest" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts