Gå till innehåll

Återställa Skrivbordet?


Zvingo

Recommended Posts

Körde ett program som rensar cookies bland annat men nu märkte jag att den hade rensat alla ikoner på skrivbordet oxå.

Hur får man tillbaks ikonerna dit för när jag försöker dra dit en ikon från t.ex utforskaren så visar det ett slags tecken.

Sen kan jag ej högerklicka med musen på skrivbordet heller för det händer inte ett skit.

Hur gör man för att få tillbaks som det var innan med ikoner på skrivbordet och att man kunde högerklicka med musen på just skrivbordet?

Systemåterställning är det försent att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen tillbaka  :)

Hej Venoms

Fastnade du i en teliansk växel..........  ???

Du har inte missat nånting, det vanliga "tjötet".... ;D

;) 

Hej Plun

Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit  >:(

Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation...

Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit  >:(

Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation...

Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt.

Hej

Surt sa räven........... :P

Welcome back iaf 

;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit  >:(

Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation...

Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt.

Hej

Surt sa räven........... :P

Welcome back iaf 

;D

Japp, välkommen tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...