Zvingo Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Körde ett program som rensar cookies bland annat men nu märkte jag att den hade rensat alla ikoner på skrivbordet oxå. Hur får man tillbaks ikonerna dit för när jag försöker dra dit en ikon från t.ex utforskaren så visar det ett slags tecken. Sen kan jag ej högerklicka med musen på skrivbordet heller för det händer inte ett skit. Hur gör man för att få tillbaks som det var innan med ikoner på skrivbordet och att man kunde högerklicka med musen på just skrivbordet? Systemåterställning är det försent att göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Hej. Vadå för program? Finns de ingen backupp i programmet? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Hej Prova tips 195 högra spalten på Kellys Corner... http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Äntligen tillbaka Hej Venoms Fastnade du i en teliansk växel.......... ??? Du har inte missat nånting, det vanliga "tjötet".... ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Äntligen tillbaka Hej Venoms Fastnade du i en teliansk växel.......... ??? Du har inte missat nånting, det vanliga "tjötet".... ;D Hej Plun Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit > Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation... Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit >Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation... Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt. Hej Surt sa räven........... Welcome back iaf ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Japp, det var och är en Teliansk växel med upp till 24 mbit som bara ger 5 mbit > Plus att jag råkade få en akut diskbråcksoperation... Så nu går jag sjukskriven till mitten av sommaren, med en stelopererad rygg delvis, och får inte göra något alls...surt. Hej Surt sa räven........... Welcome back iaf ;D Japp, välkommen tillbaka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts