Gå till innehåll

Filhanterararen krashar


Recommended Posts

Postad (redigerade)

Ok, nu har jag ett till problem. Först det mysko problemet med Chrome som är väldigt selektivt och bara krånglar just gentemot Facebook som gör att hela datorn fryser under obestämd tid. Jag har nu hittat flera trådar som nämner detta mysko chromeproblem, så antar att man inte är ensam. Så en lösning kanske kommer snart.

Nu har jag upptäckt ett annat problem och det är att filhanterare i windows 8 krashar väldigt ofta. Man håller kanske på å flytta en fil, och plötsligt krashar filhanteraren och slänger ut en till en blå skärm som säger att den startar om operativet. Allt detta tar några sekunder. Vilket i sig kanske inte är farligt, men när det gör detta flera gånger under samma dag, så börjar detta

snarare blir ett irritationsmoment. Någon annan som märkt detta problem. Annars är windows 8 stabilit. Har inte märkt några större problem förutom dessa.

Redigerad av Jerry Berglund
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem med att starta Facebook i Chrome,  Har kommit ett sätt att starta snabbare med att

när man fått upp sin inloggningssida  spara denna som en ikon på skrivbordet å nästa gång starta Facebook

genoam att klicka på denna ikonen, det funkar för mej i allafall,  kan ju vara ett sätt tills det kommer en bättre lösning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...