Ängegärd Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 HEjSann & hallå!!! Vill kunna lägga till flera "molntjänster" som dropbox, google drive, box direkt under spara som. När man klickar på "Arkiv" och sedan på "Spara som" skulle jag vilja ha flera av molntjänsterna likt SkyDrive. Att Dropbox, Google Drive, Box, SugerSync ligger direkt under SkyDrive för. Någon som vet om det går att lösa? Använder Office 2013 och Windows 8. TACKsam för hjälp/ideér /Christian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 (edited) Dra en genväg till plats enligt bifogad bild. Mina har lagt sig där automatiskt. Edited April 13, 2013 by fredde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 (edited) HEjSann!!! I Office 2013 ser det inte riktigt ut så (in första skedet, den bild du beskriver dyker upp om du klickar på bläddra nere till höger på bilden. Och där finns de allehopp). Vad jag menar är att jag vill ha dem direkt under SkyDrive som syns på bilden. Har försökt att dra en länk ditt man det funkar inte. Edited April 13, 2013 by Ängegärd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Men efter att du lagt till dem till favoriter, kan du inte använda "+ Lägg till en plats" och bläddra dig till objektet under favoriter då? Bara spånar vilt, har aldrig använt Office 2013. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anfillar Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Kolla om det här funkar, verkar göra det för en del. Dock inte mig (ännu) http://www.hongkiat.com/blog/dropbox-google-drive-to-office-2013/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts