Gå till innehåll

Terrordådet i Boston - bilder


Marion

Recommended Posts

Hmm... spekulationer från LiveLeak och Aftonbladet är väl lika värda. Framgår det varifrån "anteckningarna" på bilderna kommer? Det lär ju inte vara FBI som ligger bakom dom...

 

Jo det är FBI som släppt dom. Det är till 99.99% inte manipulerade, mer än att "nån" har gjort notiser på dom.

AB, Expressen eller SVT, visar inte bilderna på de misstänkta, då de det består av araber/muslimer.

 

Nu sa dom även på SVT att det bara är två.. jag ser fortf. tre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade just att FBI skulle ha släppt bilder MED anteckningar... där det pekas ut "suspects" till höger och vänster. Nä, inte en chans!

 

Att ringas in som misstänkt för att man bär en ryggsäck eller för att man kollar på fel håll vid givet tillfälle... ganska obehagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade just att FBI skulle ha släppt bilder MED anteckningar... där det pekas ut "suspects" till höger och vänster. Nä, inte en chans!

 

Att ringas in som misstänkt för att man bär en ryggsäck eller för att man kollar på fel håll vid givet tillfälle... ganska obehagligt.

"Internetdetektiverna" på det illustra forumet, 4chan.org, släppte bilderna. Dom bilder som syns i media just nu.

 

FBI har efterlyst personer, med liknande signalement, som syns på bild. Inte bara som misstänkta utan även för att få vittnesuppgifter.

 

Bara att vänta tills säkrare uppgifter finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade just att FBI skulle ha släppt bilder MED anteckningar... där det pekas ut "suspects" till höger och vänster. Nä, inte en chans!

 

Att ringas in som misstänkt för att man bär en ryggsäck eller för att man kollar på fel håll vid givet tillfälle... ganska obehagligt.

 

Obehagligt?

Har du kollat på alla bilderna? Det är c:a 100st. De har metodiskt ringat in deras rörelsemönster, man ser

bomben i väskan osv.. ganska imponerande ändå.

 

Och det är klart som tusan att det är misstänkta, dom sa inte ens "skäligen misstänkt",

jag kan t.o.m sätta en slant på "sannolikt skyldig".

 

Personerna på bilderna känner ju igen sig. Om så är fallet är det väl bara att ta med ryggsäcken och klampa

in på polisstation, och säga; "-Var det mej med denna ryggsäck ni leta efter? Here I am"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...