Jump to content

Skippa inloggning i W8 - hur ?

Sandstone50
 Share

Recommended Posts

Kära vänner, jag VET ju att jag läst det någonstans, men du som nån gång berättade om hur,

kanske kan påminna mej om hur man gick till väga ??

Och gärna hur man förlänger tiden innan w8 kopplar ner sej själv från min uppkoppling - om man säger så.

Hittar inte vart man fixar det...

tack på förhand...

Kära vänner, jag VET ju att jag läst det någonstans, men du som nån gång berättade om hur,

kanske kan påminna mej om hur man gick till väga ??

Och gärna hur man förlänger tiden innan w8 kopplar ner sej själv från min uppkoppling - om man säger så.

Hittar inte vart man fixar det...

tack på förhand...

På e-son's sajt hittar du det.. http://registerhack.se/gui.html

Vad har  jag ställt till med nu Marion ??

Alla favoriter försvann och dessutom så när jag klickar på favoritstjärnan med pilen på så "fastnar" det ingen favorit nu.

Till ex om jag skulle lägga till denna sida.... så "fastnar den" inte :( 

Jag "fixade" ju som du förstår med andra trevliga tips förutom att jag tog bort inloggningen....vilka kommer jag inte ihåg nu....

VAD kan jag has gjort / inaktiverat eftersom jag inte kan spara fsvoriterna.... som till ex allt om windows ????

Vad har  jag ställt till med nu Marion ??

Alla favoriter försvann och dessutom så när jag klickar på favoritstjärnan med pilen på så "fastnar" det ingen favorit nu.

Till ex om jag skulle lägga till denna sida.... så "fastnar den" inte :( 

Jag "fixade" ju som du förstår med andra trevliga tips förutom att jag tog bort inloggningen....vilka kommer jag inte ihåg nu....

VAD kan jag has gjort / inaktiverat eftersom jag inte kan spara fsvoriterna.... som till ex allt om windows ????

Åhh shit.. ta den biten med e-son, han kan den biten bättre än mig.

Har hans sajt lurat dej - så har han väl garanti med livstids support :D

Annars kan väl en systemåterställning till innan fixarna vara något att testa:

http://windows.microsoft.com/sv-se/windows-8/restore-refresh-reset-pc avsnittet "Återställ datorn till en tidigare tidpunkt" (obs. inte något av de andra två alternativen).

Lite mer detaljerat på http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=se&lc=sv&dlc=sv&docname=c03529023#N382

Jag är helt säker på att det inte finns något hack på sajten, som inaktiverar Favoriter. Som Cecilia föreslår... gör en systemåterställning. Den kan dock göras något enklare än på länken.

Gå till startskärmen och skriv rstrui.exe samt tryck Enter...

...backa till en tidpunkt före hackandet.

Tack, ska göra enligt din beskrivning. Jag är säker på att det inte var nåt fel på ditt hack, det var väl så att jag försökte mej på flera smarta hack

och då blev det kanske nåt för mycket :-) - så att jag strulade till det.