Gå till innehåll

Systemet Uppdateras i Windows 8


Korpen

Recommended Posts

Hej jag har Windows 8 och idag när jag startade datorn stod det ( Systemet Uppdateras ) och det tog ca: 30 till 45 minuter innan det var klart..är det någon som vet varför det blir så? Det har aldrig hänt förut så jag blev fundersam och nyfiken på vad det kan vara..om det är nåt som är inbyggt i Windows 8 eller om det är något annat..

 

Tacksam för alla svar / Korpen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tack för lite svar..Först till dig OlleBull så har jag inaktiverat win defender..det tar virusskyddet hand om..och nu till bosse2, jag var själv inne på nånting med uppdateringarna som dom släppte den 14..MS släpper ju uppdateringar andra tisdagen varje månad " om det inte är en akutgrej" då släpper dom nån uppdatering så fort dom fixat en patch..

 

Tackar för svaren..var mest nyfiken på vad det var, fanns inte så mycket googleträffar på systemet uppdateras precis..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det var det jag tänkte på, Windows Defender uppdateras ju mera frekvent. Dom månatliga kommer ju som sagt andra tisdagen i varje månad. Så klart man kan stänga av eller inaktivera, som du sa Defender, men sant är att det krånglar för många, vad gäller uppdateringar.

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...