Gå till innehåll

Problem med SkyDrive på webben


LionKing
Gå till lösning Löst av LionKing,

Recommended Posts

Måste bara kolla med dig,,

Skydrive på webben fungerar, men inte om skrivbords appen är installerad ? När den appen är installerad, då fungerar endast appen ?

När du provar med en annan dator mot skydrive med en skrivbords app installerad då fungerar det, om jag jag fattat det rätt ?

Modern UI appen för skydrive på startskärmen fungerar med eller utan skrivbords app ?

Märkligt att det ska behövas två olika appar för samma ändamål (i princip).

Funderar på om det blir något knas med 2 st. appar för skydrive om det inte ä något fel i registret ?

(Texten blir nog sammanhängande och svårläst som tidigare, har inte javaskript på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara kolla med dig,, Skydrive på webben fungerar, men inte om skrivbords appen är installerad ? När den appen är installerad, då fungerar endast appen ? När du provar med en annan dator mot skydrive med en skrivbords app installerad då fungerar det, om jag jag fattat det rätt ? Modern UI appen för skydrive på startskärmen fungerar med eller utan skrivbords app ? Märkligt att det ska behövas två olika appar för samma ändamål (i princip). Funderar på om det blir något knas med 2 st. appar för skydrive om det inte ä något fel i registret ? (Texten blir nog sammanhängande och svårläst som tidigare, har inte javaskript på)

 

Webben fungerar aldrig, oberoende av om skrivbordsappen är installerad eller inte. Appen i Modern UI hade jag förut också, men tog bort den för några dagar sedan.

 

Allt (=webben, skrivbords- och Modern UI appen) fungerade tillsammans tills det då blev något knas för ett tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Tro det eller ej, men nu funkar det!!!! :D :D

 

Det var från den här länken av Jarru som jag fick tipset: http://www.eightforums.com/tutorials/9282-folder-view-settings-reset-default-windows-8-a.html

"Option two: To Reset Folder View Settings of Only "Folders using the same Template" to Default"

 

Tack Jarru!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...