smack Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Hej alla glada ;D Har nyss skaffat mig en Dlink 524 trådlös router med DWL-G122 usb adaptrar. Efter installationen av dessa som gick utan problem fick jag ett annat konstigt problem. Har 4 olika konton på min dator som jag var tvungen att gå in i samtliga konton och konfigurera wep nycklar ssid osv för att få det att fungera. Ska det vara så, eller har jag gjort fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Hej Om du inte gjort det så ska du kolla/uppgradera firmware för 524an. Har installerat flera med "dåliga" firmware. www.dlink.se > support > din modell Sedan ska du lägga på MS uppdatering http://www.microsoft.com/downloads/details...ee-1459234f4483 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smack Posted April 9, 2006 Author Share Posted April 9, 2006 Hej igen Snacka om snabbt svar ;D Har lagt in senaste firmwaren men inte MS uppdateringen, ska göra det nu. Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts