Grisplytet Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 ere någon som testat än ? jag använder knappt "metro" alls. hur verkar det vara, bara en massa till "metro" eller något nytt under ytan ? http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/download-preview Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Släpps den 29 juni och det jag sett hitills ser ut som Windows 8 oavsett det står 8 eller 8.1. Ska man ha en startknapp, så blir det nog till att använda Stardocks program eller liknande om man vill ha skrivbordet, vid uppstarten som i 7:an. Men. jag kan ju tolkat det hela fel, förstås? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 ere någon som testat än ? jag använder knappt "metro" alls. hur verkar det vara, bara en massa till "metro" eller något nytt under ytan ? http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/download-preview Du kan ju kolla den här tråden också: http://www.alltomwindows.se/forum/topic/27479-windows-81/page-2#entry207327 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Verkar som att ISO.filen dyker upp först i morron. Undrar varifrån jag fick den 29 juni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Verkar som att ISO.filen dyker upp först i morron. Undrar varifrån jag fick den 29 juni? Vet inte vart du fick imorgon från heller, kolla tråden Cecilia länkar till ovan istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Jo, men läste nog tidigare, om det, men kommer inte ihåg var. Nu är den i alla fall hemtagen . Både 32 och 64 bitars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 När kommer uppgradering från Win 8 Pro till 8.1 Pro? Kommer det att ske automatiskt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Uppdateringen kommer om en vecka och hämtas i Store så som jag har förstått det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Ska ha en laptop, men väntar tills 8.1 kommer på en laptop i butik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Tack för info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hej Cecilia. Behöver den uppdateringen, kan jag inte få den då jag aldrig lyckats få metro eller store att fungera ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hej Cecilia. Behöver den uppdateringen, kan jag inte få den då jag aldrig lyckats få metro eller store att fungera ? Hej! Ingen aning, men personligen skulle jag nog inte göra en stor uppgradering när det är stora problem med den nuvarande Windows-versionen, om jag inte visste säkert att det skulle hjälpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Tack Cecilia för svar, att metro inte funkar beror på comodo internet security. Jag behöver ett virusprogram + windows egen brandvägg för att metro skall funka,jag har haft comodo så länge nu och inget ont har släppts in i datorn så tanken på att släppa comodo paketet gör riktigt ont.TKJ tipsar om Avast virusskydd.Vill gärna ha din åsikt angående w.brandvägg + virusskydd.Jerry skrev ju att uppdateringen hade hjälpt mot frysningarna i hans dator,är riktigt trött på att min dator fryser ideligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Ingen orsak Då låter det som att Comodo är felkonfigurerad. Om ingen här använder Comodo ihop med Windows 8 och kan hjälpa dig, kan du ju kolla i Comodos forum om där finns något tips. PS. Det här är ju inte rätt tråd att diskutera antivirusprogram och brandväggar utan den ska väl handla om vad som är nytt i 8.1 om jag förstår trådskaparen rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts