smack Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Hej Har nyss köpt denna pryl som är perfekt för att få ut all media som man har på datorn till TV,n utan att dra en massa kablar. Men,, är inte nöjd med programmet som följer med > Någon som kan tipsa om något bra, (gärna gratisprogram) som alternativ Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Hej Vad kul, jag har fundera på något liknande. Fortsätt att testa och fyll tråden med nyttigheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smack Posted February 25, 2008 Author Share Posted February 25, 2008 Sorry att det tog så lång tid att svara på ditt svar :-[ men det var ingen hit för mig i alla fall,,,,,,står i hyllan med mina andra felköp,,,,,,,,,,,,var ny på forumet och fattade inte innerbörden av vad ett ett forum var,,,,, ;D Vill du veta mer om Denna makalösa manick så fortsätt denna tråd,,,,,,,,,,' HejVad kul, jag har fundera på något liknande. Fortsätt att testa och fyll tråden med nyttigheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Hej, Vad var det som inte var bra? Lägg gärna en länk till din pryl, så vi får se vad det var för något. Det kanske finns fler med samma grej, fast med andra erfarenheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smack Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 Hej Upplevde att det gick väldigt segt, tittade man på film från datorn så hackade det i mellanåt. Sen var serverprogrammet från D-Link inte speciellt användarvänligt heller. Nu använder jag den som DVD spelare bara Länk till tillverkaren--> http://www.dlink.se/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDL...KDlJ00YuejbaIY= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zap Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Verkar häftigt annars. Men det är väl inte så lätt att byta ut filmspelaren i d-linken. Och inte heller serverprogrammet i datorn. Den har några år på nacken så det kommer kanske ut en ny version snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts