Andreas Stenhall Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Har uppgraderat forumet och alla komponenter till senaste versionerna, har släpat lite ett tag. Även Tapatalk är uppdaterat till senaste versionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 En mängd buggfixar: 3.4.4 3.4.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Är det nån som kan få in bilder i sina inlägg. Jag kan inte få in något alls har försökt ett antal ggr. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Inga problem för mig att bifoga och ”lägga till” en bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 (edited) Ett likande "problem" går inte att använda klistra in eller ctrl-v för att infoga länkar i inlägg utan man mste använda knappen "link": Går inte att klistra in något förresten, gällde visst inte bara länkar.. ie10. Edited July 24, 2013 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Jag kan klistra in, med Ctrl+V, högerklick och knapparna i redigerarens verktygsfält. Chrome 29. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 I internet Explorer 10 uppför sig (iaf för mig) textboxen även vid full redigering som ett "fast" objekt, ingen "kopiera/klistra in"-meny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 I Visa ditt Skrivbord gick det bra att få med en bild i inlägget. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Tidsformatet är fel vid citering av inlägg: ”JoWa, den 30 Jul 2013 - 2:18 PM, skrev:” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Jag vet inte om det beror på forumuppdateringen, men den senaste tiden har jag märkt att Visa nytt innehåll fungerar annorlunda. Om jag efter att ha skapat ett nytt inlägg klickar på Visa nytt innehåll, visas inte mitt senaste inlägg. Klickar jag sedan på Visa nytt innehåll en gång till, dyker inlägget upp. Ett klick på Visa nytt innehåll tycks således fungera som när man använder webbläsarens bakåtknapp för att återvända från en tråd till listan med nytt innehåll (sidan laddas inte om). Använder Google Chrome 29.0.1547.41 (Officiell version 214871) beta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Tyckte inte det förtjänade en egen tråd så smyger in det i denna trots att det inte har så mycket med uppdateringen att göra. Stavfel på sidan där man redigerar sin forumsignatur, "Upp till 5 URLIer". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Buggfixar i 3.4.6, som forumet uppdaterades till för en stund sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas72 Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Fungerar inte heller för mig att klistra in text med IE11. Fungerar däremot fint med Chrome. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Problemet är känt, och det finns ett sätt att kringgå det, se denna tråd: http://www.alltomwindows.se/forum/topic/28171- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas72 Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Stort tack för upplysningen JoWa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Är 3.4.7 på gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 9, 2014 Author Share Posted November 9, 2014 Är 3.4.7 på gång? Jodå, det kommer Men sajten har redan de flesta fixarna som ingår i 3.4.7, dvs de för IE11 och säkerhetsfixarna. Men ska ändå gå upp på senaste versionen och även uppgradera Tapatalk i samma veva, inom någon veckas tid. Har även gjort en testuppdatering av sajten till IPS 4.0.0 som kommer så småningom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts