DAson Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Har som sagt ett irriterat problem med att uppdatera appar i Store i Windows 8. Så fort jag öppnar Store så stängs den ner direkt försöker jag igen så händer samma sak igen. Vad kan det va för problem för jag har aldrig haft det problemet förut. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 (edited) Hur som helst kom jag in nu men inget händer. Återkommer om det funkar. //DAson Edited August 5, 2013 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 Problemet kvarstår och jag döljer Store appen tillsvidare. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 (edited) Detta gäller Store i Windows 8 och inte i Windows 8.1 Preview. Har även märkt att Store inte finns i Aktivitetshanteraren som process heller så nåt konstigt är det iaf. Man vill ju uppdatera apparna men kan inte när det inte funkar som det ska. //DAson Edited August 7, 2013 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Jag körde en skript igår minns inte vad den hette men när jag då körde den skripten så fick jag ett felmeddelande. Jag misstänkte korrupta systemfiler säkert något som berör problemet jag har med Store i Windows 8. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Nu skippar jag detta har installerat tillbaka Windows 7 istället. Så lås denna tråd! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Man vill ju uppdatera apparna men kan inte när det inte funkar som det ska. //DAson Jag håller inte riktigt med. Vad man vill är att avinstallera apparna och sedan köra uteslutande i desktopläget. Rekommenderas varmt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts