Gå till innehåll

kan inte uppdatera eller ta bort skype heller.


kristall
Gå till lösning Löst av kristall,

Recommended Posts

min dator har w7.

en packard bell, inköpt i september förra året.

Jag är osäker men tror att den hade Skype förinstallerad. Nu skulle jag aktivera skype men får upp följande skylt.

 

skype-text.png

 

Jag vet inte va menas med att jag saknar key.

Jag har laddat upp skype tidigare mer aldrig behövde mer en just mitt eget lösen.

Försökte avinstallera. Gick inte heller kommer samma skylt upp.

Försökte ladda ner program det gick inte heller.

 

Vet inte om saker hänger ihop men jag kunde heller helt plötsligt uppdatera w7

Kanske bra att veta att jag har inte använt den här  datorn innan då jag inte trivdes med den. Använt bara några veckor och har inte laddat ner några program själv. Nästen helt tom datorn som jag nyligen kopplat till en extern skärm.

Det är allt.

(Och en sista fråga hur markerar jag när ett ärende är löst? Hittar ingen lösning på det, förr kunde man klicka på en knapp bara )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle rekommendera dig att starta en ny tråd med ditt problem med Windows update, för det kommer nog tyvärr inte uppmärksammas här.

 

Tack si3rra!

Men det löste sig efter att jag lyckades avinstallera en envis BankID och stängt av virusskyddet.

Jag tror att virusskyddet var lite för starkt inställt. Men jag vet ju inte förutom att nu är allt som det ska. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...