kan inte uppdatera eller ta bort skype heller.

Go to solution Solved by kristall,

Recommended Posts

min dator har w7.

en packard bell, inköpt i september förra året.

Jag är osäker men tror att den hade Skype förinstallerad. Nu skulle jag aktivera skype men får upp följande skylt.

skype-text.png

Jag vet inte va menas med att jag saknar key.

Jag har laddat upp skype tidigare mer aldrig behövde mer en just mitt eget lösen.

Försökte avinstallera. Gick inte heller kommer samma skylt upp.

Försökte ladda ner program det gick inte heller.

Vet inte om saker hänger ihop men jag kunde heller helt plötsligt uppdatera w7

Kanske bra att veta att jag har inte använt den här  datorn innan då jag inte trivdes med den. Använt bara några veckor och har inte laddat ner några program själv. Nästen helt tom datorn som jag nyligen kopplat till en extern skärm.

Det är allt.

(Och en sista fråga hur markerar jag när ett ärende är löst? Hittar ingen lösning på det, förr kunde man klicka på en knapp bara )

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle rekommendera dig att starta en ny tråd med ditt problem med Windows update, för det kommer nog tyvärr inte uppmärksammas här.

Tack si3rra!

Men det löste sig efter att jag lyckades avinstallera en envis BankID och stängt av virusskyddet.

Jag tror att virusskyddet var lite för starkt inställt. Men jag vet ju inte förutom att nu är allt som det ska. :)

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laddar...
  • Liknande innehåll

• Av Hanne
      Har tidigare haft problem med mitt tangentbord, som plötsligt låst sig. Då har det alltid hjälpt att starta om datorn, men nu hjälper det inte. Måste skriva med skärmtangentbordet. Har försökt med återställning till tidigare punkt, uppdatering av drivrutiner och Bios, men inget hjälper. Musen som är ansluten via det dockningsbara tgt-bordet, funkar. 
      Har en Acer switch 10e, modell SW3-013.
    • Av rainerg
      Har försökt att auppdater windows 10 med dom senaste uppdatering men varj gång säger den all kunde inte utföra den och Återställer
      Det kommer hela tiden Hur kan jag stänga av automatisk uppdat så jag vid stäng av inte måste uppdater
      Har någon en lösning varför det helt plötslig blir fel med senaste uppdatring
    • Av JoWa
      Som Microsoft meddelade tidigare¹, uppdateras ej längre äldre versioner av Internet Explorer. Med äldre menas alla versioner utom den senaste för varje Windows-version.

De versioner som stöds²:
      Windows Vista SP2: Internet Explorer 9 Windows 7 SP1: Internet Explorer 11 Windows 8.1 Update: Internet Explorer 11 Windows 10: Internet Explorer 11 Versioner som inte längre uppdateras är IE7, IE8 i Windows Vista och IE8, IE9, IE10 i Windows 7. Windows 8 får inte längre några uppdateringar alls.

¹ https://www.microsoft.com/en-us/WindowsForBusiness/End-of-IE-support
      ² https://support.microsoft.com/en-us/lifecycle#gp/Microsoft-Internet-Explorer
    • Av Libra63
      Denna uppdatering misslyckas hela tiden?
      Microsoft.NET Framework 4.5.2 (KB2901983)

Jag har stoppat Windows Update och raderat mappen SoftwareDistribution ett antal gånger men det hjälper inte.
      Någon som har fler förslag att avhjälpa felet på?
    • Av schtaan
      Råkade titta i msconfig och systemstart fliken och där är det helt tomt, inget går att klicka i heller. Vad??
      W7 sp2, burken startar hyfsat normalt, kanske lite segt. Har testat med W7 skivan men den hittar inget boot fel och kört W7 reparation. Ingen skillnad.    

• Av essob
      http://thehackernews.com/2014/05/registry-hack-get-windows-xp-security.html