Gå till innehåll

Återkommande Uppdateringar.


Gå till lösning Löst av Lasse B,

Recommended Posts

Efter det att jag har tagit hem kvällens uppdateringar, återkommer hela tiden följande uppdateringar till office.

 

KB 27 60 411

KB 27 60 588

KB 27 60 583

 

Vad kan detta bero på ???

Vad gör man ??

 

Tills sist dolde jag dessa 3 st uppdateringar.

Tacksam på ett förslag, vad man skal göra, eller kommer dom att försvinna av sig själv.

 

Det kan välan inte bli dubbelt när man installerat dom ca 3 gånger ??

 

Med vänlig hälsning

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amerikanskt kontraspionage, NSA och hemligheter i all ära  :)

 

Men säg.... :rolleyes:  när började man även dölja uppdateringarna så ingen ska kunna få veta Vad som installeras?

 

Känner inte igen detta ifrån tidigare, brukar ju alltid medfölja en liten neutralt intetsägande 'ramsa' till varje uppdatering.

 

Genom man väljer att förhindra all sorts insyn på detta nya sättet så lyckas man inte bara med konststycket att avancera ett steg längre

i sitt övervakningsarbete gentemot internetanvändare. Man lyckas även med bedriften att få de hela att framstå som fullkomligt uppenbart.

 

På bar gärning, i färd med installera spionprogramvara "allah incognito"  :ph34r:  :wub:

 

VUBPAzwl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen.

Har prövat förslagen jag fick,men inget funkar, dessa 3 st uppdateringar återkommer hela tiden, därför har jag nu dolt dessa, med hopp om att det längre fram dyker opp en lösning på problemet.

 

Installerade om Office tidigare, då gick dessa tre uppdateringar in, men sen återkommer dessa igen och igen.

 

KB 27 60 411

KB 27 60 588

KB 27 60 583

 

Med vänlig hälsning

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är massor som har problem med att Office-uppdateringarna återkommer hela tiden, men än har inte Microsoft kommit ut med någon lösning vad jag har sett. Det finns en tråd som omfattar många sidor om problemet i det engelska Microsoft-forumet.

PS. Mitt förra inlägg var alltså riktat till Opptokoppter som har ett annat problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

“We’ve received reports of some customers experiencing issues when deploying some of September’s Office-related updates. We are investigating this issue and will act accordingly, to help ensure that our customers are protected,” Dustin Childs, group manager, Microsoft Trustworthy Computing, said in a statement.

Microsoft Offers Statement on KB2760411, KB2760588, and KB2760583 Updates (Softpedia)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack JoWa.

Fråga till dig.

dessa 3 st har installerats hos mig men dom kommer ändå hela tiden, de som kommer igen har jag döljt.

Men, det som jag inte då fattar, deras rek att avinstallera de som gått in, bör man göra det ??

Eller skall jag låta det vara som det är ??

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Info.

Hade dolt uppdateringarna som hela tiden återkom.

Gjorde en sökning i kväll, kollade i dolda uppdateringar, och nu var alla tre uppdaterinar borta.

Anser därmed detta ärende avslutat.

 

Med vänlig hälsning

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...