Silverbird Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Hej! Har det någon som helst betydelse om jag idag köper en ny dator med "gamla" Windows 8 och sedan uppgraderar till nya jämfört med om jag väntar tills jag kan köpa en dator med "nya" förinstallerad?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Förutom att det sannolikt blir dyrare om du väntar, har det ingen annan betydelse än det eventuella "obehag" själva uppgraderingen kan orsaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverbird Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Det var just det allting handlade om. Jag fick ett erbjudande om att köpa en helt ny PC (bra!!!) till kraftigt reducerat pris. Jag litar på dig och köper den. Jag behöver en ny. Att själv uppgradera betraktar jag inte som ett "obehag"! Tack för det svaret e-son! Det var det jag ville ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts