Gå till innehåll

Jag kan inte uppdatera windows 8 och apparna


Jerry Berglund

Recommended Posts

OK, det finns säkert flera trådar om detta problem men orkar fans inte leta och söka. Har sökt som en tok nu hela dagen efter en lösning på varför mitt windows 8 helvete inte

laddar ner uppdateringarna som finns i Windows Update samt varför den inte vill installera apparna. Förra gången fick jag reda på att det berodde på säkerhetsfunktioner. Men om jag

inte kan få ner windows defenders uppdatering, så blir det aningens svårt att få ned något överhuvudtaget. Jag måste få ner alla de senaste drivrutinerna för att kunna uppdatera

till windows 8.1. Någon som vet hur jag skall lösa problemet, och gärna ikväll. Har nämligen suttit sedan kl 13 med det här och nu är klockan 19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG FÅR FANKENS INTE NER ETT SKIT!!! Någon där ute, som kan hjälpa en. Snälla?

 

 

Edit: Ok, krisen är lite över just nu. Efter 9 timmar så har jag nästan fått ned alla uppdateringar. Enbart 9 kvar, enligt Windows update. Sedan skall vi se om apparna kan uppdateras dessutom.

Redigerad av Jerry Berglund
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag har haft problem med w.update på 3 olika datorer, bockade ur w.update och startade om vilket inte hjälpte.Kollade klocka och datum,tiden var rätt därimot stod det måndag 4/11 när det var söndag 3/11.Övergången till vintertid gick problemfritt, haft samma problem med w.update för några år sen dvs funka inte om datum är fel.Hade support ute och samma fel på w.vista / w.7 och så min w.8.1.Någon med förklaring ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...