Gå till innehåll

Problem med uppstart och avstängning [LÖST]


LionKing

Recommended Posts

Tjenare!

 

Efter uppdatering till 8.1 är uppstarten ibland långsam. Dock inte alltid, men någon gång emmellanåt.

 

Men avstängning/omstart strular så gott som varje gång. Det kommer så långt att det står "Stänger av" (det står väl så) eller "Startar om" på en annars svart skärm. Men där bara tuggar datorn på utan att den stängs av/startar om. 1 gång av 10 fungerar det, men för det mesta måste jag stänga av genom att hålla ner strömknappen.

 

Det var aldrig såna problem med 8, det började i och med 8.1. Någon som har några idéer om vad problemet kunde vara?

 

LionKing

Redigerad av LionKing
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för era svar jarru och si3rra!

 

Förstår inte vad som sker, men idag har jag gjort många omstarter i testsyfte. Både som omstart och stängt av maskinen och satt på den från knappen och det har funkat VARJE gång. Utan att jag ändrat något innan. :blink:

 

Så jag anser problemet vara löst även om jag inte vet vad det berodde på. Men era svar noteras för eventuella liknande problem i framtiden. :)

 

LionKing

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...