Gå till innehåll

Bifoga loggar i forumet


Manneman

Recommended Posts

Så det är byråkratiskt att fråga vad folk tycker innan man bestämmer något?

Jag tycker det är mer demokratiskt.

 

Forum har aldrig byggt på demokrati det borde du om någon veta.

 

Häng med nu. Men du har säkert hört visdomsorden från våra politiker med flera:

"Det är priset man får betala för att upprätthålla en demokrati"  (myndigheter lagar förordningar osv..)

 

Och priset blir just BYRÅKRATIN. och då faller du tillbaka i det facket jag hävda, med din tankegång.

Denna tankegång applicerar du på ditt forum, det är ingen rymdfärja du styr, utan ett sjunkande Eforum. Som är lönlöst (tvetydig ordvits;)

Nädu Cecilia, hoppa ner från den höga hästen och umgås med folk på "golvet". Man blir naiv 24/7 bakom en display.

 

Summan-sumarum, enligt ditt förfarande, så skall manneman överlägga med fyra personer innan han klyver en "trams-tråd"

Han kommer inte att göra det, det skulle inte jag heller gjort.

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du har missförstått mig och jag ser nu att det var lätt att göra det. Jag menade så här:

 

Jag hade öppnat en diskussionstråd för att ta upp ämnet "Ska vi kräva att medlemmar låter bli att klistra in loggfiler" i stället för att diskutera det privat med några stycken och sedan kungöra ett beslut.

 

Inte för att diskutera om en tråd ska delas naturligtvis.

 

Men forum är olika så det ska inte tas som något klagomål på Manneman som gör ett mycket bra jobb! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 (Cecila kanske kan hjälpa till, hur man tar bort eventuell information ur loggarna som inte bör publiceras, som t.ex en användares fulla Namn, IP-adress, produkt-id eller liknande.

 

Detta du tar upp här är viktigt. Jag redogör här så även Cecilia kan ta del av det.

Jag vill lämna en kommentar så det aldrig, aldrig sker igen, det som hände mig. Då man är väldigt utelämnad.

Har inte sett några utomstående dock som kommenterar loggarna, vad folk har "illegala" progg i sina datorer osv..

 

Den enda jag sett är Cecilia själv som har synpunkter på loggarna. Jag blev själv konfronterad, beskylld av Cecilia när jag posta

min DDS-logg. Hon såg att jag hade ett program i min dator, som "inte får användas i kommersiellt bruk."

 

Eftersom att hon visste om, och även kunde se att det var en företagsburk, så börja hon konfrontera mig om detta, 

och huxflux var mitt "lagbrott" viktigare än att få bort min trojan.

 

Jag blev helt konfyst, tänkte är hon idiot, privatspanare eller netcop... eller är det jag som är idioten som lägger ut den?!

Sa till henne. "det skall du bara skita i" - fast med finare ord då. Hon gav sej inte, hon förstod inte klavertrampet,

jag blev skurken och skulle skämmas, borde veta bättre. Och Cecilia, din perfektionism kommer som vanligt aldrig få dej att erkänna:

"Jag gjorde fatalt misstag som lätt kan liknas med "kata-fuckin-strof"

 

Jag kom fram till att det var jag som "idioten" - som la ut den!

Men några loggar från mina datorer kommer ALDRIG mer in här. Eller på Eforum.

Och framförallt får det aldrig mer hända igen, ingen skall bli drabbad - inte ens minsta tendens.

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...