kudden Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Hej. Funderar lite över detta program. Laddade hem det och körde en skanning. Över 300 hot hittades. Kör jag Malwarebytes som jag dessutom har i proversion hittas ingenting. Inte heller när jag skannar med Norton eller Superantispyware. Tycker det är underligt att just SpyHunter hittar så mycket. Har nån kläm på hur bra programmet egentligen är? Har läst lite om det och meningarna verkar delade. Det är ju ingen vits med att betala 10 euro som man får erbjudande om när man skall ta bort det om det helt enkelt tar bort för mycket. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Det låter som om att det är en halv-luring, om det är tveksamt använd inte den. Det kan vara så att den skannar efter registernycklar som är utgångna. Annars tror jag att Cecilia vet bättre råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 SpyHunter i sig är ett malware... ladda hem bara kända antivirus antispyware som Avira, BitDefender, Panda, Norton-Symantec, etc etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Instämmer med ovanstående inlägg. SpyHunter var något att ha för 5-10 år sen men nu är det ju inte så. Kan ju ha varit 300 cookies eller något annat ointressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted November 2, 2013 Author Share Posted November 2, 2013 Tack:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts