Gå till innehåll

Angående Jarru.


Marion

Recommended Posts

Jag såg att Jarru är avstängd. (Önskar att bannen släpps)

 

Jag känner inte killen, ingen personlig relation med honom, tycker varken eller.

Men han har ändå funnits bland oss under många år. Och nu är han väck - tråkigt.

 

Måhända att var en "flummare" vissa dagar, men han deltog, skapa lite dynamik,

han kommentera, hade en åsikt, enligt mej är det en tillgång för forumet.

 

Mot många andra som inte säger, eller tillför ett smack, annat än tystnad,

te.x I många inlägg står det "120 lästa, 0 kommentarer", och det är tråkigt med så dålig respons.

 

Vet inte hur andra tänker/tycker ? men jag tycker synd om pojken. och delvis forumet.

 

Så alla ni som läst detta TYCK NÅNTING! Och visa att jag har fel ;) - (gällande tystnaden från många..)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig att det är bättre att folk tycker än tiger, även när jag inte håller med om det som tycks. Men ska man bara skriva rent nonsens som Jarru ofta gorde åtminstone på slutet så kan man hellre tiga. Det jag skriver är sällan exceptionellt intressant eller av största allmänna intresse. Ibland skriver jag faktiskt enbart som "uppmuntran" för att visa att någon faktiskt läst och reflekterat över det som skrivits tidigare, därför att det som du säger är tråkigt med "120 lästa, 0 kommentarer". Men jag försöker åtminstone hålla mig hyfsat till ämnet. Vad jag förstår så fick Jarru flera chanser att dra ner på just nonsensmängden. Dessutom gissar jag att det är mer än det som jag/vi kunde se öppet i forumet som låg bakom detta avstängingsbeslut.

 

Trevlig helg!

 

EDIT: Ville bara tillägga att jag också uppskattade de hjälpsamma, informativa, debatterande inlägg Jarru gjorde, men det var ju inte de som var orsaken till beslutet.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm,,, jag är inte så aktiv på det här forumet och någon undrar kanske varför jag nu då plötsligt vaknar. Men Marion efterlyste respons så jag ska ge sådan.

 

Visst kan jag förstå om någon tycker att Jarru ska stängas av. Jag tycker dock liksom Marion att avstängningen borde hävas. Fast jag medger ändå att jag kanske är jävig i det här fallet. Jag anser mig känna honom bra trots att jag aldrig träffat honom IRL, men på olika forum och vi mejlar rätt flitigt. Jarru är en av de snällaste människor jag stött på, både IRL och på nätet. Han menar ingenting illa med sina kommentarer -det kan jag försäkra- men det är en del av hans humor som inte verkar uppskattas av alla. Men nog har han också gett mycket hjälp på det här forumet, så det borde väl också beaktas. Eller...?

 

Och nej, trots att Jarru och jag är vänner är det inte på uppdrag av honom jag skriver det här, så lågt skulle han aldrig sjunka. Det är på mitt eget initiativ efter att jag fått veta om avstängningen i den här tråden.

 

Tack för ordet!

LionKing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En åsikt i ämnet efterfrågades, så här kommer min.

 

Tycker Jarru tillhör, om uttrycket ursäktas, en del av forumets inventarier.

Med personlig humor som jag gillade.

Jarru har faktiskt hjälpt många med datorproblem under årens lopp.

 

 

imho/emrm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett mejl av Jarru idag där han bad mig vidarebefordra hälsningar till några här.

Jag förstår att det kan ge vissa här skrämselhicka, men ta det lugnt killar, fast jag nu agerar medium kommer Jarru inte att spöka i fortsättningen och hemsöka forumet från "andra sidan". :P:D

 

Jag försöker att få detta vidarebefodrat via LionKing eftersom ett beslut är ett beslut :

@Marion
Du har det där lilla extra, jag är en pojk på 53 år och jag klarar mig alltid

@Nicklas
Alltid korrekt men intressant att läsa om vad du skriver om

@essob
Alltid hemlig

@LionKing
Mycket god internetvän, och sådana finns det få av

@Andreas
MVP

Med Vänlig Hälsning till Er alla,,

/// jarru

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lionking, nu är ju Marion ingen kille :P

å andra sidan om Jarru vill komma tillbaka och följa forumreglerna och bidra med relevant information i trådar så finns det väl många andra lediga namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lionking, nu är ju Marion ingen kille :P

å andra sidan om Jarru vill komma tillbaka och följa forumreglerna och bidra med relevant information i trådar så finns det väl många andra lediga namn.

 

Bra idé, majoriteten verkar samtycka på förslaget, har vi några bra namnförslag?

 

Jarru den andre  (Jarru den II )

Ja' ru' here we go again.

Janne Rudendal

Jarru made in finland, undan-din-ömfotade-svenne

 

fyll på..  :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...