Gå till innehåll

"enter" knappen är död


Sandstone50

Recommended Posts

Gomorron,

 

Vet inte vad som är fel, men på en webbsida där jag är medlem kommer jag efter inloggning inte vidare till dess sökmotor.

Knappen man ska klicka på för att gå vidare reagerar över huvud taget inte. ANDRA knappar på samma sida som man kan klicka på fungerar utmärk, men nte den jag vill komma vidare på...

 

Om jag går till min acerplatta så fungerar det utmärkt. (och även i telefonen) men det ger ju inte svaret på varför det inte kan fungera på min laptop...

 

Nån som har en susning om vad det handlar om?? Kan det vara nåt jag kan uppgradera eller ominstallera för att få det att fungera ??

ALLA tips emottages med tacksamhet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså är det en knapp på en webbsida som inte fungerar inte en tangent på tangentbordet?

Svårt att säga utan att veta vad det är för hemsida och kunna prova, samt utan att veta vilken webbläsare du använder.

Om du använder Explorer, fungerar det i kompabilitetsläge? fungerar det i t.ex firefox eller chrome?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ideer, kollade just genom att ladda ner Chrome... VARFÖR måste det vara så ??  det fungerade ju utmärkt med Chrome.

VAD är det för fel på Explorer ??

Det fungerade ju innan jag uppgraderade till 8,1... :-(

Ska komma ihåg att kolla med Chrome om jag får problem med Explorer.....

Tack Si3rra

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är säkert så att hemsidan på något vis inte är kompatibel med Internet Explorer 11 (eller tvärt om) :P prova lägga till sidan i kompabilitetsläge och se om den fungerar bättre då (verktyg -> inställningar för kompabilitetsvyn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VARFÖR måste det vara så ??  det fungerade ju utmärkt med Chrome. VAD är det för fel på Explorer ??

 

Jag önskar jag kunde men jag vet inte hur jag ska svara på det utan att låta som en hatare. :)

Behåll Chrome på datorn som ett alternativ när saker beter sig konstigt i IE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...