johnh3 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Jag har en huvudsaklig Hotmail (numera Outlook) adress jag använder. Har dock en annan alternativ som jag använder också då och då. Efter de senaste uppdateringarna i Windows 8.1 verkar dock Explorer 11 ha "låst fast" sig vid den huvudsakliga e-post adressen. Loggar jag ut går den automatiskt tillbaks till inboxen igen om jag klickar på den här: http://t.acer13.se.msn.com/ Det gjorde den inte innan de senaste systemuppdateringarna. Så jag kommer aldrig åt den andra adressen. Mycket irriterande finns det nån lösning för Explorer 11 eller måste jag använda Firefox eller Google Chrome? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Manneman Posted November 17, 2013 Solution Share Posted November 17, 2013 Hade samma hos mig en kort period. Körde en diskrensning sen var allt ok igen. Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnh3 Posted November 17, 2013 Author Share Posted November 17, 2013 Det hjälpte för mig också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts