Gå till innehåll

säker tangentinmatning har aktiverats Kaspersky IS 2013


Recommended Posts

Hej jag vill att windows ska spara mina lösenord på vissa sidor..tex. på den här sidan..men varje gång jag ska logga in kommer det upp en notis lite snabbt som det står ( säker tangentinmatning har aktiverats )...jag har letat runt inne på mitt virusskydd Kaspersky Internet Security 2013 men inte hittat vart jag kan inaktivera den funktionen..hoppas det finns nån Kaspersky expert som vet vart jag slår av den funktionen..? OBS! har windows 8 64-bitars..

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följ denna manual för att ändra ställa in inställningar som du vill ha dem.

Hittade bara engelska men om du undrar något över detta får du väll höra av dig.

 

http://support.kaspersky.com/us/8501#block3

 

 

mvh alex

 

såg att du kan slå av funktionen helt , kryssa då ur rutan för "enable secure data input" (bild3 länken)

Redigerad av alex_m
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alex..klockren beskrivning med bra bild och allt..bockade ur rutan vid vid bild 3..gjorde sen en test, men det var likadant, sen gick jag tillbaks till samma ställe och klickade på inställningar och där kunde man bocka ur säker tangentbordsinmatning, men det är samma visa ändå..kanske borde gjort en omstart för det var det enda jag inte provade..på windows 7 sparar windows lösenorden men inte på windows 8 datorn..jaja jag får väl leva med det..är ju inte hela världen..men tack för att du hittade stället där det "borde ha gått"..

 

Med vänlig hälsning / Korpen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...