Beldia Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 (edited) Kör win 8.1 Ser idag att jag har 2st skydrive kataloger med samma innehåll. Har inte installerat någon skydrive manuellt utan har bara använt den som följer med win 8.1 Har någon nån ide hur man blir av med den ena? Filerna verkar ha flyttats till en plats som heter 2 exempel C:\Users\Dan\SkyDrive (2)\Dokument C:\Users\Dan\SkyDrive (2)\Bilder och så vidare Jag hade ställt in att dom skulle vara i skydrive, fanns bara en katalog då Har kollat kontrollpanelen/installerade program men där finns ingen skydrive Ska man måsta installera om win 8.1 för att bli av med en sky drive katalog? Edited December 9, 2013 by Beldia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 Löste problemet Den som hette 2 så tog jag återställ till standardvärdet sen skrev den över alla filer Den återställde alla inställningar till mappar kvar blev en mapp som hette skydrive 2 och den gick att deleta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts