Libra63 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Ja det är jag igen som dyker upp denna påskaftons kväll Nu är jag varit inne och pysslat lite i mappar mm så jag hittar tex inte Systemåterställning. Den fanns ju med innan bland Tillbehör men är puts väck! :-[ Måste få göra en Systemåterställning så allt blir som det var innan jag mixtrade med mappar mm. Någon som kan slita sig från påskmiddagen och hjälpa mig ??? Man får se det från den ljusa sidan, hade man aldrig gjort fel så hade man aldrig lärt sig något nytt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 He he illa! Om du kan ta dig till "sytem32" mappen i "Windows" mappen och hitta en mapp som heter "restore" så kan du i denna finna filen "rstrui.exe", dubbel klicka och du är i himmlen igen. Hoppas det hjälper. och om du inte hittar den så sök efter "rstrui.exe" i "sök" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Åh tack!!! Jisses, var det inte svårare! Bjuder på fika om du har vägarna förbi Ha en fortsatt trevlig helg! A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Det var ju skönt, har faktiskt varit ute för samma grej, sedan hadde jag en genväg till återställningen liggande på skrivbordet i veckor efteråt ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts