Gå till innehåll

IE 11 och bl a detta forum [LÖST...typ]


Manneman
Gå till lösning Löst av si3rra,

Recommended Posts

Tänkte kolla med Er andra om det bara är jag som har problem. När jag skriver i forumet så är just bara DET som jag kan göra... skriva. Jag kan inte klistra in stycken, jag kan inte använda annat än fet, kursiv eller normal stil. Jag kan inte ändra färg, teckenstil eller storlek. Har provat att köra i IE10 och IE9-läge (via F12) men det funkar inte i 11:an som det gjort tidigare. Just det faktum att jag inte kan klistra in text är väl det som retar mig mest.

 

Kör IE 11.0.2 64 bitars

 

Ideér någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Det är mäkta irriterande men om du kickar på knappen "BBCode-mode" högst upp i hörnet (ser ut som en grå strömbrytare, bredvid det som ser ut som ett tvåfärgat sudd, så kan du klistra in, sedan klicka på knappen igen för att återgå till det vanliga läget :)

 

 

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mäkta irriterande men om du kickar på knappen "BBCode-mode" högst upp i hörnet (ser ut som en grå strömbrytare, bredvid det som ser ut som ett tvåfärgat sudd, så kan du klistra in, sedan klicka på knappen igen för att återgå till det vanliga läget :)

 

Najs! Helt klart en bättre lösning än att behöva öppna FF för att göra inlägg med länkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...