Gå till innehåll

Radera gamla filer.


MAUR24

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...

Titta på näst sista inlägget i denna tråd:

 

http://www.fixadindator.se/f4/vantar-pa-branning-1802/

 

Tack för tipset och det verkar ju att vara en bra sida, där man kan söka med innan man skriver ett inlägg här. :)

Men skillnaden mellan hans problem och mitt är att jag med imgburn hade lagt in bilder jag hade på en annan data som jag hade delat ut på nätverket och efter att ha lagt in dom bilder jag skulle bränna så fick jag för mig att det inte funkade, för det såg bara ut som det skulle bli genvägar till bilderna, så jag avbröt och tog bort listan över filerna jag skulle bränna och kopierade över dom till denna datan och brände dom. Men varför säger windows att det finns filer som ska brännas, när jag raderade dom innan jag avslutade Imgburner? Och efter att ha flyttat filerna till denna data så brände jag dom, så i båda fallen är ju det avslutat så då borde inte winmdows tjata om att det finns filer som väntar på att brännas till skiva då och jag har bränt massa innan, men detta meddelande har inte kommit upp efter avslutat project1 ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...