Gå till innehåll

lösenord glömt för windows mail


margrehte
Gå till lösning Löst av margrehte,

Recommended Posts

Hej ! Jag har fått in en bärbar med windows vista ,dator`n har varit i bruk sen 2009 utan att någon återställning gjorts.Damen som vill att jag skall fixa den har windows mail på skrivbordet , hon minns inte lösenordet eller har någon annan e-mailadress.Jag har försökt ladda ner "Mail passview" från nirsoft,net men google crome stoppar direkt "filen farlig".Allternativet för mig är att städa upp så gott jag kan i datorn utan att göra en återställning, Norton har registrerat många försök att infektera dator`n blandannat "wisevebb" vilket gör att jag helst vill ominstallera. Hjälp tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hej ! Jag har fått in en bärbar med windows vista ,dator`n har varit i bruk sen 2009 utan att någon återställning gjorts.Damen som vill att jag skall fixa den har windows mail på skrivbordet , hon minns inte lösenordet eller har någon annan e-mailadress.Jag har försökt ladda ner "Mail passview" från nirsoft,net men google crome stoppar direkt "filen farlig".Allternativet för mig är att städa upp så gott jag kan i datorn utan att göra en återställning, Norton har registrerat många försök att infektera dator`n blandannat "wisevebb" vilket gör att jag helst vill ominstallera. Hjälp tack

 

Varför har du kvar Norton?

Släng ut allting/virusprog som bromsar "download", eller gå runt det.

Ladda ner fil från annan dator, använd fantasin.

Se kan du prova med password recovery, så framträder lösen. Se bild

post-6485-0-36064200-1394062060.gif

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack för svar båda.Så fort jag fatta hur det var ställt i hennes dator så slet jag ur nätverkskabeln och och använder min för att hämta program.Skall testa si3rra`s länk först med IE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Lösenorden fick jag och dator`n är ominstallerad.Nu slipper jag dåligt samvete för att lämna tillbaka en dator med fullt av säkerhetsrisker + säkerligen både det ena och andra av virus.

Varmt tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösenorden fick jag och dator`n är ominstallerad.Nu slipper jag dåligt samvete för att lämna tillbaka en dator med fullt av säkerhetsrisker + säkerligen både det ena och andra av virus.

Varmt tack för hjälpen.

 

Bra jobbat, rätt tänkt att sooopaa hela datorn - det är alltför många som försöker "städa" den stabil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...