Gå till innehåll

stänga ner internet explorer i windows 8.1


shysstkille

Recommended Posts

Hej!

 

Du menar App-varianten av IE eller desktopvarianten? På det sistnämnda ska det se ut som vilket fönster som helst. Är det app-varianten så har jag aldrig sett ett kryss. Sätt musen (eller fingret) i överkanten och dra ner IE mot botten så stängs den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Du menar App-varianten av IE eller desktopvarianten? På det sistnämnda ska det se ut som vilket fönster som helst. Är det app-varianten så har jag aldrig sett ett kryss. Sätt musen (eller fingret) i överkanten och dra ner IE mot botten så stängs den.

Hej

Jag trodde att appvarianten och desktopvarianten var samma men det är dom inte då,eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,tack för ditt svar,men om jag laddar hem internet explorer och lägger den på startmenyn,blir det inte som en app då? (jag laddade hem ie genom windows update men det kanske var appen då)

Vet du om dom har tagit bort ikonen för windows update?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,tack för ditt svar,men om jag laddar hem internet explorer och lägger den på startmenyn,blir det inte som en app då? (jag laddade hem ie genom windows update men det kanske var appen då)

Vet du om dom har tagit bort ikonen för windows update?

Fast håll frågor om Windows update till tråden om detta

http://www.alltomwindows.se/forum/topic/28325-jag-hittar-inte-ikonen-för-uppdateringarna/

ett tips kan vara om du inte avser att använda metro/modern UI att installera en 3dje part startmeny som t.ex classicshell samt att ställa in Windows så att skrivbordet visas direkt vid start istället för "metro"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...