Gå till innehåll

margrehte

Recommended Posts

En bärbar jag får hjälpa ägaren med ibland, häromdagen så hade skrivbordet ändrat sig själv varvid jag rättade till det, nyss träffade jag henne och det var ändrat igen, hon har haft datorn några år och det har aldrig hänt förr.Fråga:Kan något olämpligt ha kommit in i dator`n ?

 

Högerklick på tom plats skrivbord/anpassa/bildposition/bekräfta/ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det ändrats till helsvart så kan det vara windows aktiveringen som strular, inte så att din bekant flyttat filen som användes som bakgrund till annan enhet eller mapp, eller möjligtvis att det kan vara någon register städare som ändrat det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon har hela tiden haft en bild på sin papegoja som har täckt hela skärmen, nu när bilden ändras så fokuseras bilden i mitten och kanterna är svarta,hon har inte pillat el flyttat på nåt.Registerstädaren sköter jag (ccleaner) så den är inte orsaken, jag kommer att  ha tid på söndag och skall kolla  på den då .Jag är nöjd i och med att du inte tror att det är otyg i dator`n.Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae det vore ju nästan ironiskt om hon hade någon som kom åt hennes dator på något sätt och det enda dem gjorde var att ändra hur bakgrundsbilden är positionerad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...