tokar86a Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Hej Jag förösker att komma åt min Windows server 2012 från min WIN 7 dator men det verkar inte fungera. Den hittar den inte helt enkelt inte i nätverket även fast jag har ställt in att den ska vara synlig och att fjärskirvbord ska fungera så gör det ändå inte. Några ider? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.RIHTT Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Hej.Måste det inte vara Windows 8.1 Pro Windows 8.1 Enterprise Windows 8 Enterprise Windows 8 Pro Windows 7 Professional Windows 7 Enterprise Windows 7 Ultimate Windows Vista Business Windows Vista Ultimate Windows Vista Enterprise Windows XP Professionalför att det ska fungera? +"Ett fullständigt datornamn, som även kallas fullständigt kvalificerat domännamn (FQDN) innehåller värddatorns namn och alla domäner på högre nivå. Det fullständiga datornamnet på en dator som heter "host" kan till exempel vara host.exempel.microsoft.com" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Prova med ip-adressen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts