plastiq Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Har använt mig av olika webbläsare, den senaste är Pale Moon, det gick inte att logga in med den på det här forumet. Kör just nu med IE som fungerar klockrent. Ska kolla upp om vad det kan vara. Om tråden har hamnat alldeles galet , kan kanske moderatorn se till att den hamnar rätt. Återkommer om ämnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution plastiq Posted May 28, 2014 Author Solution Share Posted May 28, 2014 (edited) Hmm,, cookiehanteringen hade blivit urkryssad av någon anledning. Nu fungerar Pale igen. Edit : "back in business så att säga", men mycket märkligt och dessutom har jag inte varit där och fingrat. Hade en del "tomtar och troll" som jag rensade mha. MBAM, möjligtvis kan det ha varit anledningen. Edited May 28, 2014 by plastiq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Bra att det löste sig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plastiq Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 En annan fråga,, går det att rensa plugin-containern via "about:config" på ett vettigt sätt ? har alltså inaktiverat samtliga pluggar.Att installera om Pale går "lätt som en plätt". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts