Gå till innehåll

> Problem med uppackning av SP2


MartinAsplund

Recommended Posts

Det var när jag skulle fixa in SP2 tillsammans med XP på en skiva som jag fick lite problem med att packa upp SP2 trots att jag följde Stenis artikel.

Problemet var det att hela en uppackade SP2 mappen försvann...

det jag gjorde var att först skriva in adressen till där jag sparat SP2 filen i KÖR och den började packa upp som den skulle utan att jag fick välja var den skulle packas upp... Efter att den packats upp så försvann mappen spårlöst i tomma intet

Jag hade sparat SP2 under "C:Installationsfiler" och skrev därför "C:InstallationsfilerSP2.exe x i kör ...

SP2 filen packades upp till förljande mapp F:mins_ej_vad_mappen_hette....  alltså till en mapp på min externa hårdisk som.... Jag fick alltså ej själv välja var den skulle sparas... Nu vet inte jag om dessa 260 MB finns kvar på hårddisken eller om dom försvann när SP2 gick upp i rök... någon som vet vad som har hänt eller hur jag kan göra för att uppackningen ska fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Packa upp med Winzip eller Winrar så har du full koll isf nån mysko

kommandosträng.

Högerklick på filen och packa upp eller öppna med Winzip alt Winrar och sedan packa upp.

Eller sök på SP2 eller Installationsfiler >  Start > Sök.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...