Gå till innehåll

Dustin Home bra webbutik?


Gå till lösning Löst av Cecilia,

Recommended Posts

Fråga.

Funderar att köpa en kamera från Dustin Home, någon som har erfarenhet av att handla av Dustin.

Har det fungerat bra med mera, har de bra support med mera.

Tacksam för ett svar.

 

Mvh

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har handlat där flera gånger och har aldrig haft några problem, kom bara ihåg att skilja på Dustin som säljer till företag och Dustin Home som säljer till privatpersoner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Cecilia.

 

På ett sätt tycker jag inte om att vara en del i att skapa monopol bland tjänster men Prisjakt är så fenomenalt och överlägset konkurrenterna i Sverige att jag inte kan rekommendera det mycket nog. Prisjakt är alltså inte en butik utan de tillhandahåller prisjämförelser mellan butiker, produktinfo, recensioner, betyg, omdömen,  m.m. Ett praktexempel på hur man kan utnyttja Internetgemenskapen till att göra vardagen lättare/bättre/effektivare.

 

Alla butiker/kedjor är inte representerade på Prisjakt så det ger inte hela sanningen och det är inte heller min enda källa till information, men jag skulle aldrig köpa en elektronikpryl som kostar lite mer eller är tänkt att användas under en längre tid utan att ta en koll där. Det gäller inte bara datorer, mobiltelefoner och annat nördigt som jag finner intressant och kan spendera allt för mycket tid på grotta ner mig i, utan även nödvändigt ont som strykjärn, dammsugare och nästrimmers. :)

 

För övrigt trycker jag Dustin / Dustin Home tillhör toppskiktet inom sin genre och om den specifika varan har ett konkurrenskraftigt pris (inkl frakt) skulle jag inte tveka att beställa därifrån.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...