Gå till innehåll

Meddelande om kritisk uppdatering när jag stänger Chrome


grab

Recommended Posts

Därför att du har ett oönskat program (Conduit) installerat. Det skall gå att avinstallera på vanligt sätt. Sedan kan AdwCleaner hjälpa till att få bort det som är kvar. Eventuellt kan du behöva utföra ytterligare sökningar och rensningar, t.ex. med MBAM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Därför att du har ett oönskat program (Conduit) installerat. Det skall gå att avinstallera på vanligt sätt. Sedan kan AdwCleaner hjälpa till att få bort det som är kvar. Eventuellt kan du behöva utföra ytterligare sökningar och rensningar, t.ex. med MBAM.

Jag hittar inte i mina lägg till och ta bort program något som ser konstigt ut?? Och inte Conduit heller? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, på bilden ser Conduit inte ut att vara installerat, utan det tycks vara ett erbjudande om att installera det. Inte helt ovanligt att det erbjudandet dyker upp i samband med installation av något annat program. Om du avböjer (Decline) skall förhoppningsvis inget oönskat finnas i din dator. Det skadar dock inte att söka med tidigare föreslagna program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, på bilden ser Conduit inte ut att vara installerat, utan det tycks vara ett erbjudande om att installera det. Inte helt ovanligt att det erbjudandet dyker upp i samband med installation av något annat program. Om du avböjer (Decline) skall förhoppningsvis inget oönskat finnas i din dator. Det skadar dock inte att söka med tidigare föreslagna program.

Tack!!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...