Snoris Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hejsan. Jag hittade förut när jag testade WIN XP 64 att D-link bland annat inte stödjer XP64 men nu hittar jag inte den infon.Någon som kanske har en aning? Jag testade dessutom att köra XP64 för ett tag sen men då fanns det inget stöd för D-links trådlösa nätverkskort eller trådlösa USB enhet. Det har nu dock kommit en nyare version som tydligen ska lämna stöd till en hel del program men jag hittar inget om D-links produkter..Vill ju gärna veta detta innan man installerar detta igen =) Någon som kan hjälpa?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Tror fortfarande inte att D-Link bryr sig om XP x64 tyvärr. På Windows Marketplace kan man söka efter kompatibel hårdvara med de olika Windowsversionerna. För Windows XP x64 verkar inte D-Link ha någon kompatibel hårdvara alls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoris Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Skit också...De jag misstänkte...Det var en klocka som ringde om att jag kontakta dom och då sa dom att dom inte gör nåt med XP64 utan tar upp racet med VISTA...Men men..Ahja får väl vänta med de då...TAck för svaret =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts