Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.

Manneman

Avstängning "plastiq"

Recommended Posts

Mindre än en timme efter varningen mot "plastiq" står det klart att vederbörande inte har för avsikt att följa forumets regler. Detta har skett via PM. Jag tolererar naturligtvis inte kränkande och hotfulla utspel på forumet. Men av någon anledning så är verkar vissa tro att det är ok via PM. FEL!

Mitt beslut att stänga av "plastiq" baserar sig främst på det faktum att dennes förra profil "jarru" blev avstängd. Efter ett rekordstort antal modereringar av "plastiqs" inlägg och ett rekordstort antal PM till vederbörande så ser jag ingen möjlig förbättring under den närmaste framtiden. Modereringarna och tillsägelserna är av exakt samma karaktär som under den förra profilen "jarru". Konversationerna via PM, och till viss del i olika trådar på forumet är självklart bidragande till avstängningen.

Att bli avstängd från forumet innebär "permban" helt enligt forumreglerna. Naturligtvis finns det kryphål och om man smyger tillbaka till forumet och sköter sig klanderfritt så kan man mycket väl komma undan. Så är inte fallet nu!

// Manneman

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.