Gå till innehåll

Bildskärmskortet


Recommended Posts

Kikade lite i enhetshanteraren och sökte bla efter uppdateringar. När jag söker efter uppdateringar till mitt bildskärmskort kommer detta felmeddelande upp: "Ett fel uppstod när maskinvaran installerades. C.P. Technologies Inc. RADEON 9200 SE Family. Ett fel uppstod när enheten installerades. Felaktig parameter. Vad menas med "Felaktig parameter"? Vad kan/ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört cd-skivan med drivrutinen men samma fel kommer upp om jag testar att uppdatera den via enhetshanteraren. Har sökt på nätet men hittar inte någon drivrutin eller uppdatering att ladda hem, någon som vet var jag hittar den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Då kommer frågan...Är det samma kort som du hade vid återställningspunkten?

Jag menar om du t.ex hade ett agp-kort först men sedan bytt till ett pci-x.

Det du kan prova med är att avinstallera kortet, gör en "clean boot" och installera kortet igen.

Många kort, andra enheter & program är svåra att installera till rätt plats när andra drivar är igång.

Du har säkert sätt någon gång att de rekommenderar att man stänger av andra program innan man installerar.

Clean Boot = http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,1910.0.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...