Gå till innehåll

AdwCleaner Länk?


Ellech

Recommended Posts

Jag har försökt att ladda hem adwcleaner för att ta bort oönskade söktjänster. Får upp en liten ruta som säger att hämtningen misslyckades (se bilaga). Går jag sedan vidare säger de att jag har en gammal version av Programmet tryck här för att ladda ner. Händer ingenting. I programlistan hitta jag inget AdwCleaner. Är det någon som kan hjälpa mig med en bra länk att ladda ner ifrån?

 

Mvh

Ellech

post-11092-0-20563600-1409648070.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

And I also got a list of possible things that it could depend on

 

  

Vanliga fel vid hämtning

Hämtningar kan misslyckas av olika anledningar. När en hämtning misslyckas kan ett felmeddelande visas i filhämtaren längst ned i webbläsaren. Ett längre felmeddelande visas på sidan Nerladdade filer.

Nedan kan du läsa om några av de felmeddelanden som kan visas i filhämtaren:

Felmeddelande Mer information och åtgärder Ett virus har identifierats Virusprogrammet har identifierat ett virus. Det kan hända att filen som du hämtade innehåller ett virus. Därför togs filen som du försökte hämta bort av bilagehanteraren i Windows. Blockerad Den här filen blockerades av säkerhetsinställningarna på datorn. Där för togs filen som du försökte hämta bort av bilagehanteraren i Windows. Läs mer om hur du kontrollerar säkerhetsinställningarna på datorn nedan. Virussökningen misslyckades Det inträffade oväntade problem i antivirusprogrammet när filen kontrollerades. Därför togs filen du försökte hämta bort av bilagehanteraren i Windows. Ta reda på vad det kan bero på nedan. Otillräckliga behörigheter Filen kan inte sparas på grund av otillräcklig behörighet. Spara filen till en annan plats. Antingen har du inte de behörigheter som krävs, eller så försöker något annat program (antagligen antivirusprogrammet) få åtkomst till den hämtade filen på samma gång som Google Chrome. Försök igen senare eller testa att spara filen på en annan plats. Nätverksfel Okänt nätverksfel. Det uppstod ett problem med nätverket när filen hämtades. Försök igen senare. Hämtningsfel Det uppstod ett problem när filen hämtades. Försök igen senare. Ingen fil Servern kunde inte hitta filen. Det kan hända att den fil som du försöker hämta inte är giltig. Kontakta serveradministratören. Serverfel Okänt serverfel. Försök igen eller kontakta serveradministratören.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...