Cianma Postad September 17, 2014 Dela Postad September 17, 2014 Hej, Jag använder Outlook Professional Plus 2010 och vill exportera delar av min adressbok till Excel. Går det? Vår adressbok är uppbygt så att vi har olika grupper och det är en av dessa grupper jag vill exportera till Excel. Tacksam för svar! Cecilia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad September 17, 2014 Dela Postad September 17, 2014 (redigerade) i office 2010 ska dessa alternativ finnas: http://www.extendoffice.com/documents/outlook/1116-outlook-export-contact-to-excel.html http://www.ablebits.com/office-addins-blog/2013/09/25/export-outlook-contacts-to-excel/ Redigerad September 17, 2014 av si3rra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cianma Postad September 17, 2014 Författare Dela Postad September 17, 2014 Men den guiden gör bara att mmina lokala kontakter sparas. Vi har en global adresslista på företaget som jag inte kan välja om jag följer denna guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad September 17, 2014 Dela Postad September 17, 2014 Har letat lite men verkar inte finnas något bra sätt som inte går ut på att man först lägger till dem globala lokalt och exporterar dem. Du har inte möjlighet att be en administratör göra en lista till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.