Gå till innehåll

Skype inloggningsproblem


DAson

Recommended Posts

Har liksom problem med att logga in i Skype både den vanliga som man kan ladda hem och installera även den som som ingår i Windows 8.1. Har sen då jag haft problem med inloggning så har jag inte brytt mig om att använda den, har avinstallerat Skype för slippa se den. Innan problemen började med Skype så gick det bra att logga in men sen så började det att strula med inloggningen. Har inte testat på länge kanske göra det och se om det funkar.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Gör som de säger med mitt Livekonto har flera olika men det går inte. Nä får nog skippa den.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De vill att jag ska skriva Användarnamn och Lösenord gör det men får det inte att funka. Får köra samma procedur men det blir samma fel igen. Låter det va så länge.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan Micro$oft köpte Skype så räckte det med Skype-ID och lösenord. Nu måste du ha ett "Microsoftkonto", så klicka på "Glömt lösenordet?" och börja om från början!

 

Jag har tragglat med detta hos en bekant, jag höll nästan på skjuta ut mig och ge upp... :)

 

Har du en Hotmailadress (eller annan MS-mail), Skypekonto och Microsoftkonto så är det samma lösenord på samtliga.

 

Sir_N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur jag lyckades men nu så är jag inloggad på Skype men inte den som ingår i Winddows 8 & 8.1 eller 10. Utan den som man kan ladda hem och installera. Valde ny på Skype och sen efter det är jag inloggad så nu funkar det.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...