Gå till innehåll

Problem med att göra uppdateringar


haki08

Recommended Posts

Windows 8.1 har jag problem med vid uppdatering. Datorn har aldrig uppdaterats tidigare vilket gör att det fanns 33 st uppdateringar att göra. hela processen går igenom och när datorn startas om automatiskt andra gången kommer detta meddelande. "Vi kunde inte slutföra uppdateringen. Ändringar ångras. Stäng inte av datorn". När jag sedan kollar efter nya uppdateringar finns det 27 uppdateringar. Jag jag gör om uppdateringarna ännu en gång, samma fel uppstår.

Hur går jag vidare?

 

Hans 

Redigerad av haki08
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen uppdatering gjord enligt den fillistan Meddelandet var "Vi kunde inte slutföra uppdateringen. Ändringar ångras. Stäng inte av datorn" inget annatmeddelande. Jo jag missade 2 filer säkerhetsuppdatering KB 2968296 ovh KB 2990967 Bar 2 filer alltså.

Redigerad av haki08
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får prova dig fram genom att söka på kb-numret och ladda ner filer och installera. När du har lyckats installera några filer som misslyckats tidigare via Windows Update så kanske resterande fungerar med Windows Update. Det får bli lite testande från din sida. Omöjligt att säga exakt vad som fungerar och inte fungerar.

 

Ibland blir Windows Update knepigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...