Gå till innehåll

Rädda HDD!


Sunshine

Recommended Posts

Nu vet JAG inte om detta är rätt plats att skriva i? ÄR DOCK SÅ att MIN HDD höll på att duka under, men lyckades att, med hjälp av HD-CLONE att rädda disken och få datorn att bli som ny igen. PS: Min dator är daterad 2007, men går som en 2100.DS: VILL BARA SKRIVA, har NI en extra hårddisk & göra en HD-CLONE, Rädda det som skall & återfå data. " Detta om det sker innan crachs   " Jag lyckades rädda mina/nin HDD, innan det vart försent. 

Så, gör en kopia av det som NI har som favvo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS: Hämtade hem DELL,s program för diagnostik, följde med PC-Doctor, som jag tror höll på att krascha min HDD? Nu, efter att räddat allt och formaterat om HDD,n, så hörs inte det några tick tacks... Hmmmmmm, är DELL snäll?... DS: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..Kanske, Jag har en liten fundering om att det kanske bara behövdes en uppfräschning av hårddisken för att minimera läs och skrivoperationer.

Nu när du gjort det, kanske det fungerar ett bra tag till ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS: Hämtade hem DELL,s program för diagnostik, följde med PC-Doctor, som jag tror höll på att krascha min HDD? Nu, efter att räddat allt och formaterat om HDD,n, så hörs inte det några tick tacks... Hmmmmmm, är DELL snäll?... DS: 

 

Sunshine.. det kanske var onödig mycket aktivitet på din disk, som sedan försvann när du formatera?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...