Korpen Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Hej installerade nyss IE11 på windows 7 64-bitars..nu kan jag inte fylla på mitt spelsaldo på bla. svenska spel..sen kan jag inte se film/ljudklipp från youtube på facebook..på film/ljudklipp på facebook får jag ingen bild men jag får ljud..på svenskaspel klickar jag på överföring till saldo..men då syns inte sidan där jag ska välja bank/betalningssätt..hoppas någon vet hur jag ska göra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 (edited) Har samma problem med ie 11, så i mitt fall, eftersom jag vill ha ie, använder jag ie10 Edited December 17, 2014 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 ...[nu kan jag inte fylla på mitt spelsaldo] ....[sen kan jag inte se film/ljudklipp från youtube på facebook..] ...[på film/ljudklipp på facebook får jag ingen bild men jag får ljud..] ...[men då syns inte sidan där jag ska välja bank/betalningssätt..hoppas någon vet hur jag ska göra..] Okej så du lagt in IE11, vad trevligt. Vad är bättre med den, förövrigt du inte kan se ovan nämnt? (Då du inte vill backa tillbaka) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted December 16, 2014 Author Share Posted December 16, 2014 Ja det blir väl till att gå tillbaks till IE10 igen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Du kan pröva med att lägga in webbplatserna i kompatibilitetsvyn: http://windows.microsoft.com/sv-SE/internet-explorer/use-compatibility-view#ie=ie-11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts