Anlin Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Hello alla kunniga ,hoppas någon av er kan svara på min fråga. Problemet var från början att jag lyckades trolla bort alla mina fotografier ur datorn men med hjälp av ett program är nu nästan alla bilder tillbaka.Men det fanns otaliga bilder i datorns skugga ,eller vad det nu är där alla försvunna fotos ,filer m.m. finns,som jag har aldrig tagit eller ens sett.Min fråga är varifrån kommer dessa av mig okända bilder? Annika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Kanske kan vara bilder som visats på någon hemsida på nätet och fanns lagrade i webbläsarens cache-mapp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Om det är "Volume Shadow Copy" du menar så är det cache filer på ditt systemåterställningsskydd. Ibland kan dock det bli kvar filer etc som inte försvinner när nya backupper skapas. Ett sätt att undvika sådant är att ställa in en max storlek på utrymmet för systemåterställningen. Du kan även från samma ställe ta bort gamla filer. Det bör man göra för att systemet inte ska leta efter gamla filer som inte finns samt att det sparas utrymme på disken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts