Gå till innehåll

Inloggningsproblem i Gmail


Recommended Posts

"Hittade" ett gammalt gmail-konto som jag inte använt på några år och tänkte logga in på det men se det gick ju inte för jag kom inte ihåg passwordet. Inga problem kör deras återställning , det återställningskonto jag hade angett gäller inte längre då det var ett gammalt jobbmailkonto, likaså med återställningstelefonnumret. Resultatet är att Google inte kan släppa in mig då uppgifterna inte stämmer.

Någon som har någon idé om hur man kan få tag på någon form av googlesupport och lösa det eller är det bara att anse kontot förlorat för all framtid?

 

//Göran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig att det finns någon form av "giltighetsdatum", typ 60 dagar ungefär. Om ingen inloggning eller annan aktivitet så anses kontot avslutat. Jag kan ha fel där..jag vet inte om det är skillnad för företag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

v

 

Jag har för mig att det finns någon form av "giltighetsdatum", typ 60 dagar ungefär. Om ingen inloggning eller annan aktivitet så anses kontot avslutat. Jag kan ha fel där..jag vet inte om det är skillnad för företag

 

60 dagar är det inte, jag har ett annat som jag inte varit inne på på 2 år och det finns kvar.

 

https://support.google.com/accounts/answer/183733?hl=sv

 

Om du blir utelåst från ditt konto och inga andra återställningsalternativ fungerar kan du som sista alternativ besöka sidan för lösenordshjälp och fylla i formuläret för kontoåterställning

Har kört dessa rundor 3 varv med olika varianter utan att det hjälpt.

 

Nog kört verkar det som men tack för hjälpen i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...